Dag 9: Mijn eerste presentatie - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 9: Mijn eerste presentatie - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 9: Mijn eerste presentatie

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

22 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag was de dag dat ik zelf mijn eerste presentatie zou gaan geven.
In de ochtend zijn we al naar het hotel geweest met een informatie tafel zodat we het een beetje konden verkennen.

Hier stond ik samen met Taylor en Adriënne, terwijl zij de tafel in de gaten hielden ben ik even naar de locatie gegaan waar ik mijn presentatie zou gaan geven. De kon ik niet vinden dus probeerde ik me maar zo goed mogelijk voor te bereiden op die avond.

We hebben in de ochtend mensen in gelicht over de presentatie en het was best een raar idee om mensen uit te nodigen voor je eigen presentatie.

Veel mensen waren betrokken maar er waren ook veel Russen, en de Russen hier in Kreta die geven er helemaal niks om. Ze praten niet tegen je, proberen geen Engels te verstaan en lopen gewoon kei hard door.

In de middag had ik tijd om mij voor te bereiden. Archelon maakt nog gebruik van projectors en slides. Dus moest ik een voor een de slides in volgorde in het apparaat zetten en deze testen. Toen dit eindelijk werkte was ik er wel klaar voor. Samen met Luca zou ik de presentatie geven. Ik zou het Engelse gedeelte doen en Luca, die een Duitser is, alles wat ik zei in het Duits vertalen.

Na dat ik klaar was met douchen en voorbereiden zijn we om 20:30 naar het hotel gelopen.

Jelle en Taylor waren daar al en we zouden hun opzoeken en dan wachten op de mensen die zouden komen.

Het was een rotzooi, spullen werkte niet, Anna was er niet alle slides vielen op de grond en er waren maar 3 mensen.

Op mijn spreken en tekst hadden de bezoekers niks aan te merken maar ik had het me toch wat anders voor gesteld. Ik zie dit maar als een diepte punt dus alle presentaties die ik hier na geef kunnen niet slechter.

De afgelopen dagen is er ook een beetje een spanning in het kamp ontstaan omtrent de chaos waarin we moeten werken, en dat we op pad worden gestuurd zonder enige begeleiding. Fijn die verantwoordelijkheid maar een steuntje in de rug kan geen kwaad. Ik kijk het nog even aan maar misschien moeten we het als groep het even aankaarten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 5682

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: