Dag 8: Happy birthday !!! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 8: Happy birthday !!! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 8: Happy birthday !!!

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

21 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Lang zal hij leven, Lang zal hij leven, Lang zal hij leven in de gloria. In de gloria, in de gloria. Hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoera!!!

Gefeliciteerd Jelle, 19 jaar!!!

En dan niet te vergeten net zo belangrijk vandaag was ook mijn vader jarig: HAPPY BIRTHDAY PAPA!!
Een feestelijke dag, vandaag was ik on basekamp. Ik hield de plek mooi schoon en was bezig met het regelen van de verjaardagstaart voor Jelle.

Ik was van plan om bij de Lidl ( ook in Griekenland een van onze favorieten ) een taart bodem te maken/ kopen, wat mascarpone met limoen sap er in en er vers fruit op te doen.

Na dat ik de spullen was wezen halen heb ik nog wat dingen op het kamp moeten doen. Ik ben ook mee geweest naar de hatchery ( waar we nesten heen verplaatsen die in een gevaren zone liggen ), hier hebben we oude nesten op gegraven en de eieren weggegooid.

In de tijd dat ik weg was heeft Luc de taart voorbereid zodat we die konden op eten wanneer ik terug kwam.

Toen iedereen zat hebben we de taart aan gestoken ( kaarsjes en sterretjes) en heeft Jelle kunnen genieten van zijn verjaardags- taart.
Ook heb ik hem mijn zelf gemaakte cadeautje gegeven ( een armband).
In de avond hebben we "Never have I ever" gespeeld en laat met ze alle naar bed gegaan.

Ik zeg wat een geslaagde verjaardag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 5687

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: