Dag 36: Anniversary <3 - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 36: Anniversary <3 - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 36: Anniversary <3

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

18 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag had ik morning survey met Luc.
Met mijn favoriete jongen op mijn favorieten morning survey strand op de dag dat we 1 jaar en 8 maanden samen zijn. Als klap op de vuurpijl samen een nest gevonden. Omdat het te dicht bij de zee lag hebben we het moeten verplaatsten. omdat we het hebben moeten verplaatsten weten we nu ook hoeveel eieren er in zaten. 92 een een gehandicapte kleine.

Niet zon groot nest maar wel leuk dat we er samen een hebben gevonden.

In de avond hebben Luc en ik ook samen informatie point in the old town. Net voor dat we weg gingen kwam Luca, de jongen waarmee we morgen een vrije dag zouden hebben aanrijden in de auto voor onze tour morgen:

Een volkswagen cabrio. Zonder dak dus!!!

In de haast omdat ze ons wilde weg brengen ( scheelt 3 kwartier lopen) waren Luc en ik de sleutel en re-stock tas vergeten.

Na veel gehaast en gesnauw naar elkaar toe is de tas uiteindelijk nog gebracht en zijn we aan onze dienst begonnen.