Dag 37: Dagje vrij - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 37: Dagje vrij - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 37: Dagje vrij

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

19 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag had ik een dagje vrij.

Samen met Luca ( het was zijn verjaardag), Taylor ( zijn vriendin) en Luc, Jelle en ik zijn we gaan toeren door Kreta.

Zoals ik al vermeld had reden we in een cabrio. Die wel veel te klein was voor 5 mensen zaten Jelle, Luc en ik best krap achter in.

Het weer was niet zo heel lekker, het waaiden en toen we op de snorkel spot aan kwamen waar we wilde snorkelen waren de golven zo gevaarlijk groot dat het verstandiger was om niet te doen. Toen zijn we maar de zuid kust af gereden en in Chania gestopt.

Toen we terug kwamen in de avond hebben we nog taart gegeten die ik de vorige dag had gemaakt voor de verjaardag van twee mede volunteers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 5690

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: