Dag 4: Uitrusten en niks doen - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 4: Uitrusten en niks doen - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 4: Uitrusten en niks doen

Blijf op de hoogte en volg Yara

17 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag was een dag van rond het kamp hangen en een beetje niks doen. Ik had vandaag "basekamp duty"dat betekend dat ik het kamp schoon moest houden en kleine klusjes rond het kamp moest doen.

ik kreeg hulp van Rosane, een meisje uit Zweden. Het was haar eerste hele dag hier. Ze was gisteren aangekomen. Samen hebben we het kamp opgeruimd en gezorgd dat alle kastjes schoon waren. Toen zijn we achter de computer gaan zitten en hebben we allemaal vegetarische recepten op gezocht.

Hierna zijn we boodschappen gaan doen bij de Super Market.
De jongens zijn heel de dag een beetje bezig geweest met van alles. Bier halen bij de lidl, een beetje lopen klussen aan de beachmarkers. We gaan deze gebruiken om de verschillende sectoren in ons werkgebied te markeren. Wanneer we dan een nest vinden kunnen we deze met behulp van deze palen aangeven en deze gegevens gebruiken bij het onderzoek en bij de administratie.

In de middag heb ik met Jelle en Luc gezwommen en daarna weer het kamp opgeruimd.

In de avond zijn we ook naar een slide show gaan kijken in het Taverne ( Restaurant op de camping). We hebben kunnen zien hoe we deze moeten geven zodat we dit in de komende weken ook zouden kunnen doen. Luc en ik stonden ook achter de stand om mensen nog te kunnen informeren. We hebben niks verkocht maar wel 10 euro aan donaties opgehaald.

Een rustig en relaxed dagje dus!!!