Dag 5: Koken en feest vieren - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 5: Koken en feest vieren - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 5: Koken en feest vieren

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

18 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag gingen we weer een beetje rommelen in het kamp.
Zoals ik ben stond ik om 08:30 klaar( dat moest), tanden gepoetst gegeten en ben ik aan de slag gegaan met de beachmarkers.
Ik heb deze geverfd. Nadat ik een paar uur bezig was en bijna klaar kwamen de andere vrijwilligers uit hun bed. We hadden die avond een feestje gehad van Vadim ( New-Caldonia). Hij is vandaag 20 geworden.

Gisteren hebben we zonder het te laten opvallen een taart voor hem gebakken. We kwamen er helaas achter dat hij geen chocolade eet dus hebben wij hem ook een watermeloen taart gegeven.

Na dat ik gevergd had, kreeg ik te horen dat ik ging koken. Ik ging lekker een recept koken wat ik gisteren had opgezocht :P. Samen met Susanna heb ik geprobeerd falafel te maken ( is niet heel goed gelukt). Daarna ben ik gaan hardlopen en heb ik daarna een traditionele salade op van Vadim.

Ik ben optijd naar bed gegaan want ik heb morgen mijn eerste MORNINGSERVEY!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 5690

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: