Dag 34: Caramel - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 34: Caramel - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 34: Caramel

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

16 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Weer een moeilijk hotel, vandaag ben ik weer met Hannah op een ander chic hotel gezet. Dit hotel was ook al niet zon voorstander omdat wij niet zouden inpassen met de nette en over nette sfeer die ze wilde presenteren. Maar goed we hadden toch een afspraak en gingen toch. Ik had samen de kidsclub. We hadden een hele grote bordspel mee genomen en eerst zouden we met de kinderen naar een film kijken.

Het was een slappe dag en er kwamen 3 kinderen.

De film was te schokkend omdat er geluiden en veel bloed bij zaten om de kinderen te laten zien wat er gebeurd met de schildpadden.

Daarna waren we zo door het spel heen want veel kinderen waren er niet.


Toen we terug kwamen heb ik heel de dag op het strand gelegen en niks gedaan.
De temperaturen beginnen hier erg op te lopen dus ook in de nacht is het erg warm waardoor ik niet zo goed kan slapen.

Nu ga ik naar bed want ik heb morning survey in de ochtend dus mijn wekker gaat om 04:40.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 5695

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: