Dag 1: Aankomst op Creta - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 1: Aankomst op Creta - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 1: Aankomst op Creta

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

14 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Nu schrijf ik toch maar mijn eerste blog, de dagen waren een beetje hectisch dus ik kon er niet echt de tijd er voor vinden.

Voor dat ik naar Creta ging vond ik het super spannend. om half 1 smiddags de middag voor vertrek had ik nog niks ingepakt en de wasmachine moest nog drie keer aan voor ik al mijn kleren bij elkaar had die ik mee wilde nemen.

16 kilo aan kleren, schoenen luchtbed en slaapzak en 13 kilo aan tent en spullen voor de tent. De jongens hebben het voor elkaar gekregen meer gewicht mee te nemen dan we hadden gekocht ( 30 kilo) en Jelle moest zelfs 10 kilo bij kopen.

Rond half 7 kwam mijn zusje nog even dag zeggen samen met haar vriend en Sem. om 20:00 kwamen de jongens en was het wachten begonnen. Terwijl we op de bank lord of the Rings aan het kijken waren was Luc in slaap gevallen en lagen Jelle en ik te wachten tot het tijd werd. Toen ik bijna lag te slapen ging de wekker en ben ik gaan douche, laatste spullen pakken en zijn we vertrokken.

Bij het inchecken van de bagage bleek dat we het vliegtuig deelde met niemand minder dan LINDA DE MOL. Het verdere inchecken ging smooth en voor we in het vliegtuig gingen hebben we nog een broodje op het vliegveld gegeten. Na het opstijgen zijn we allemaal gaan slapen in het vliegtuig, ik in ieder geval wel.

Na flink af te zijn gezet door een taxi chauffeur en nog in shock door het rij gedrag van de Grieken kwamen wij aan op de camping. Na te werden begroet door de rest van de groep ( die er serieus eerder waren dan wij) zijn we de tent op gaan zetten en ook mee het kamp opzetten. BAH wat was het daar vies en stoffig. In de avond hebben we biertjes gedronken op het terras aan het strand en zijn we naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 5672

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: