Dag 41: Kids club - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 41: Kids club - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 41: Kids club

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

23 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag had ik Caramel weer als hotel.

Gisteren heb ik in een bouw markt een nieuw spel ontworpen.
Spijkerpoepen maar dan op zijn schildpad. Ik heb de spijkers vervangen door pingpong ballen en de fles verandert door een pot., dat moet het nest voorstellen.

De kinderen vonden het geweldig en wilde het meerdere keren doen. De kids club kreeg dus meer ingeving. Begonnen met een film die echt niet geschikt was voor kinderen heb ik ze het toch laten kijken, vervolgens mijn spel en dan een grond spel.

Ze waren echt enthousiast, en ik vond het echt super gezellig.

In de vorige avond hebben we jonge kittens gevonden. Nog maar een paar dagen oud waren ze hopeloos omdat hun moeder niet voor ze zorgde.

Ik ben in de middag melk voor ze gaan halen en heb ze in de avond gevoerd. Toen ik voor de laatste keer ging kijken waren de kittens weg dus waarschijnlijk heeft iemand ze mee genomen en zijn ze op een betere plek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 5653

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: