Dag 30: BBQ - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 30: BBQ - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 30: BBQ

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

12 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag had ik morning survey A-C.
We dachten door het kalme weer dat we het druk zouden krijgen met nesten maar daar kwam uiteindelijk niks van. Wij hadden geen nesten gevonden en dus valt er ook niet veel spannends over mijn dienst te vertellen.

Wel hadden we iets leuks om op uit te kijken ijn de avond. Een vriend van de organisatie die zijn eigen keuken en restaurant runt had ons uitgenodigd om te komen BBQen voor 5 euro de man zorgde hij voor eten. ( vleeseter en vegetarisch).

Omdat ik al lange tijd geen vis op had omdat het kamp helemaal vegetarisch en op sommige punten veganistisch is had ik wel zin in een stukje vis. Ik heb dus voor mezelf en Luc voornamelijk wit vis in aluminium folie met tijm, zout en citroen klaar gemaakt.

Dit was erg lekker.
Later in de avond gingen er mensen de eerste night survey van het seizoen doen. Deze ochtend hadden ze namelijk een heel raar spoor gevonden en ze wilde kijken of dezelfde schildpad terug zou komen en te achterhalen of het om een zeldzame groene schildpad zou gaan of om een gewonde loggerhead.

Lu, Jelle en ik zijn op tijd naar huis gegaan want de heren hadden morning survey.