Dag 29: Speciale behandeling in Club Marine - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 29: Speciale behandeling in Club Marine - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 29: Speciale behandeling in Club Marine

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

11 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag had ik een informatie tafel op het rooster staan. Ik zou naar een hotel gaan waar ik nog nooit eerder was geweest: Club Marine. Club Marine is een van de meest verre hotels, het duurt ongeveer 20 minuten om daar te komen met de auto. Iedereen op het kamp die al in Club Marine was geweest was fan van het hotel omdat je na je ochtenddienst een ontbijt krijgt en na je avond dienst diner.

Dat wilde ik nog wel eens meemaken dus ik had er wel zin in.

Helaas voor mij was ik met Roxy en Adrienne. Niet dat ze niet aardig zijn maar de rijd kunsten van Roxy, daar krijg je zelfs op mijn jonge leeftijd een hart aanval van.

Een van haar ouders is Grieks, en ze rijdt ook als een Griek. Veel te hard, niet om zich heen kijken, midden op een weg.

Ja de heen en terug weg was wel spannend.

Toen we daar waren aangekomen hebben we eigenlijk de eerste twee uur alleen maar staan wachten en glimlachen. Later in onze dienst kwamen de mensen pas aanzetten en kinderen kwamen kijken welk cadeautje ze wilde. Roxy was er erg op gedreven om optijd in te pakken zodat we konden gaan eten. En het ontbijt was dan ook de moeite waard.

Ik had mijn bord al vol liggen toen ik de witte bonen in tomatensaus zag en ben toen maar even een extra bakje gaan halen.

Na ook heel veel fruit te hebben gegeten zijn we terug gegaan naar de camping.

Ik had wegens de nieuwe hotels niks gepland staan voor de komende dag dus ben ik oefeningen gaan doen in de zee en ben ik gaan snorkelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 5638

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: