Dag 25: Drink shift - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 25: Drink shift - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 25: Drink shift

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

07 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Nog steeds aan het bijkomen van de zonnesteek had ik vandaag heel de dag drink shift. Ik moest niks anders doen dan drinken. Ik heb een fles gekregen met daarop de tekst "drink me".

Hier moet ik er drie van drinken elke dag in ieder geval zo veel mogelijk. Dit betekend dus drie keer 1,5 dat is 4,5 liter!!! Verder heb ik niet zo veel gedaan. Echt een spannende stage dit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 5642

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: