Dag 24: Heatstroke eehh Zonnesteek - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 24: Heatstroke eehh Zonnesteek - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 24: Heatstroke eehh Zonnesteek

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

06 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Van dat festival van gisteren is niet veel gekomen. We waren te laat in de old town en uiteindelijk zijn we maar gewoon ergens döner gaan eten ( ik courgette ballen (Ik weet niet hoe je de Griekse naam schrijft).
Helaas werd ik heel misselijk en duizelig dus heeft Luc mij terug naar het kamp gebracht waar ik heel de nacht ziek ben geweest.

De volgende dag kon ik niet opstaan voor mijn dienst en heb ik heel de dag met mijn natte theedoek en waterfles de schaduw opgezocht. In de avond ben ik naar de dokter gegaan omdat het alleen maar slechter ging.

Hier werd er een zonnesteek geconstateerd. Ik was uitgedroogd en had lichte koorts. Na heel veel verplicht water drinken, ORS slikken en een uur voor observatie mocht ik met een zak pillen voor mijn maag naar huis.

Heerlijk dagje dus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 5643

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: