Dag 23: Knutselen en naar het Festival - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 23: Knutselen en naar het Festival - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 23: Knutselen en naar het Festival

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

05 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag had ik alweer morning survey.
Dit keer had ik A-C wat betekend om 05:00 de wekker en meer dag 9 kilometer lopen. Door het losse zand met de dag die steeds warmer wordt is dit best een opgave. Na dat we terug kwamen ben ik gaan douche. Ik had in de avond Basekamp duty maar vandaag stond dat in het teken van het opknappen van het kamp. Ik heb zelf een nieuwe donatie box beschilderd. Als je nu iets doneert stop je het in de mond van de schildpad, helaas gaat mijn box gebruikt worden voor basekamp maar dan kan ik hem elke dag zien:P.

In de avond is er een soort open lucht concert in de oude stad van Rethimnon waar we met de groep naar toe gaan en gaan luisteren. Sommige hebben nog tot laat dienst dus waarschijnlijk ga ik door werken aan mijn overzicht van de goden en wezens van de Griekse mythologie.