Dag 21: ... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 21: ... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 21: ...

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

03 Juni 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag had ik in de ochtend informatie tafel in "white palace". Normaal gingen we hier altijd met de auto naartoe maar omdat de auto vandaag gebruikt werd voor morning survey moesten we op de fiets.

Nadat we niet wisten welke aanvul tas we moesten meenemen wilde we de fiets pakken. Helaas bleken er 5 mensen de fiets nodig te hebben en waren er twee stuk waardoor we naar "white palace"moesten lopen. Na een uur lopen belde ik Luc of wij hun fietsen mochten hebben. We waren al te laat en hun hotel was dichter bij de camping dan de onze. Toen we eindelijk 1,5 uur te laat aankwamen bij het hotel konden we de bagage niet vinden. Het personeel, de managers serieus niemand wist van onze spullen. Sonia had gezegd dat de koffer in de bagageruimte van het hotel zou staan. Uiteindelijk bleken ze ergens achter in een kamer in de kelder te staan.

In ieder geval we konden de koffer niet vinden dus had het ook geen zin om onze dienst te doen. Dus na al het gedoe konden we met lege handen terug. Als klapper op de vuurpijl viel Jessica ook bijna flauw in het hotel.

Na dit avontuur ben ik naar bed gegaan om in de avond te koken. Samen met Sonia heb ik zoet zure rijst gemaakt met groente.

Het was heerlijk al zeg ik het zelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 5640

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: