Dag 18: VRIJJJ - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 18: VRIJJJ - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 18: VRIJJJ

Blijf op de hoogte en volg Yara

31 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag was ik vrij, samen met Luc wilde we vandaag de Sanmaria kloof lopen. Nadat we erachter kwamen dat die tour vandaag niet zou zijn, wilde we graag op aanraden van een mede volunteer naar Prevelli. Dit zou blijkbaar een rivier monding zijn in de zee, met een palm bos waar je goed kon wandelen.

Dit klonk super in onze oren dus had ik uitgezocht hoe we daar moesten komen. Helaas konden we de desbetreffende bushalte, waarna we de bus miste en plan A in duigen viel.

Ook met de brommer konden we Prevelli niet vinden en uiteindelijk zijn Luc, Jelle en ik maar een roadtrip gaan maken. Met uitzicht op prachtige dalen en over de zee hebben we een mooie en best spannende trip gehad.

Toen we terug kwamen op de camping hebben we ons even omgekleed en zijn we uit eten gegaan.

Daarna zijn we met een groep volunteers wat gaan drinken, waarna ik met Luc, Jelle en Taylor naar huis ben gegaan.

Het was een geslaagde dag!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 5655

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: