Dag 17: Gewoon een dagje - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 17: Gewoon een dagje - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 17: Gewoon een dagje

Blijf op de hoogte en volg Yara

30 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

In de ochtend moest ik samen met Anna een infotafel bemannen in een 5 sterren hotel aan het strand.

Toen we daar waren liet het personeel al snel merken dat we eigenlijk meer tot last waren en we wel erg veel vroegen ( een tafel en waar we konden gaan staan). Met veel gezucht en gesteun werden de spullen voor ons gehaald en hebben we een klein bedrag opgehaald voor de stichting.

Aan het eind van onze shift zijn we terug gegaan naar de camping en hebben we een dagje aan het strand gelegen. In de avond had ik info point met Adriënne en hier hebben ook weer een klein bedrag opgehaald.

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!