Dag 16: Spontaan dagje vrij - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 16: Spontaan dagje vrij - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 16: Spontaan dagje vrij

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

29 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag had ik in de ochtend infopoint, maar omdat het regende en we moesten wachten tot we toestemming hadden om op een andere plek te staan werd mijn shift gecanceld. Ik moest ik ruil hiervoor de nieuwe voorraad tellen en in de middag stond auto schoonmaken op het rooster.

Na een paar uur chillen hoefde de auto ook niet meer schoongemaakt te worden en was ik dus vrij voor de rest van de dag.

Wel is eer een dode schildpad gevonden, in de avond gaan wat mensen een kijkje nemen omdat het raar is dat er zoveel dieren in het begon van het seizoen aan spoelen. In totaal zijn dat er nu drie in totaal, dit kan komen door verschillende redenen waaronder ook het weer.

Ik heb de tent schoongemaakt, tas opgeruimd, blog geschreven en nu het is afgekoeld ga ik denk ik even hardlopen of touwtje springen.
in de middag kwam er een man met een landschildpad aanzetten omdat hij dacht dat deze verdwaald was op het land en hij wist dat wij schildpadden opvingen. We hebben deze gelijk weer vrij gelaten bij een zoet-water plas in de buurt.

Vanavond help ik ook Luc met koken want het is zijn beurt om te koken (pitabroodpizza).

Morgen heb ik in de ochtend een informatie tafel in het hotel en daarna informatie point. Zondag ben ik samen met Luc een dagje vrij dus gaan we wat leuks doen.