Dag 14: Al weer twee weken - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 14: Al weer twee weken - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 14: Al weer twee weken

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

27 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag ben ik al weer twee weken in Griekenland. Wat gaat de tijd snel. Eigenlijk een beetje te snel, ik begin er wel aan te wennen aan "het leven" hier, en ik vind het heerlijk. De leiding heeft me al gevraagd of ik de rest van het seizoen wilde blijven maar helaas.

Vandaag had ik morning survey A-C wat betekend 05:00 de wekker en op een dag meer dan 10 kilometer lopen.
Ik had vandaag de survey met Vadim en na ongeveer een kwartiertje op het strand werden we achtervolgd door twee bekende straathonden die blijkbaar elke ochtend met ons mee lopen. Een van de dieren had ik nog nooit gezien, het was een kleine zwarte herdershond mix, teefje, en nog niet zo heel oud. Ze liep continu in mijn voedsporen en ik noemde haar Little Girl. Ik denk dat ze loops moest worden want 4 andere mannelijke dieren probeerde haar continu te bespringen. Maar goed, na de survey, waar ik dacht een nest te hebben gevonden ( gegraven door een kind blijkbaar), en onze honden waren weg gejaagd door een boze security guard ging ik slapen.

Na een tijdje hoorde ik een hond blaffen en zag ik de golden retriever mix van de camping eigenaar weg rennen. Toen ik terug naar bed ging kwam Jelle binnen, hij vroeg aan mij of de hond voor Vadim zijn tent de hond van de ochtend was. Het is was niet waar Little Girl had ons gevonden en lag nu bij ons in het kamp.

De leiding was er niet zo blij mee maar ik vond het toch wel cool. Nadat de leiding gedreigd had met stenen naar de hond te gaan gooien als iemand haar aandacht gaf, hebben Jelle en Luc haar weg gelokt en de volgende morgen vonden we haar weer in haar eigen sector in de old town.


In de avond had ik een presentatie in "white palace". Deze was super ongemakkelijk, met een microfoon die piepte, twee vertalers was de presentatie iets te lang en moesten we op het eind nog haasten om het af te krijgen.

Later die avond begon het te donderen en bliksemen, hierna volgde een flinke stortbui waarin de draagkracht en onze bouw techniek van de keuken erg op te proef werden gestuurd. We moesten met 14 personen schuilen in de keuken en dan is hij toch best klein.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 5639

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: