Dag 13: Koken - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 13: Koken - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 13: Koken

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

26 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag had ik in de ochtend een informatie tafel in Creta Palace samen met Rosanna. Toen we op weg gingen naar het hotel brak de rits en vielen al onze spullen uit de koffer. We moesten terug naar het kamp om tape te halen. We hebben de koffer dicht gemaakt en zijn verder gegaan.

Na de informatie tafel zijn we terug gegaan naar de camping en moest ik gaan nadenken over wat ik wilde koken voor het avond eten. Ik had vandaag de kookshift dus had ik de rest van de middag om het eten voor te bereiden.

Wat maak je nou voor 14 mensen wat niet te veel werk is en waar genoeg van is. Gelukkig was Jamie Oliver er voor mij en heb ik noedels met een spinazie, kool en corgette saus gemaakt. Was niet zo smaakvol als het op het plaatje leek maar goed we zaten wel vol.

Verder doen we eigenlijk niet zo heel veel, in de middag zijn we vrij en kun je doen wat je wilt. Ik ga meestal zwemmen of een beetje dutten in de hangmat.