Dag 12: Het eerste spoor is gevonden! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 12: Het eerste spoor is gevonden! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 12: Het eerste spoor is gevonden!

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

25 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

WAUW, wat ging de presentatie van gisteren goed, toen we beginnen was er nog bijna niemand maar binnen 10 minuten zat heel de Taverna vol ( ik schat een man of 30). Ze keken allemaal geboeid naar de presentatie en na de hand kwamen ze allemaal spullen kopen, donaties doen en er hebben er ook een paar zich op gegeven om in de ochtend mee te lopen met een morningsurvey.

Dus zoals de volgende ochtend ging ik op morning survey en de toeristen zouden zoals afgesproken mee lopen met de mensen die sector A-C zouden doen ( Luc en Rosanne). Ik had zelf sector D-E-F. Ik liep dit samen met Vadim en Anna. Op sector J-K hebben Sonia en Susanna het eerste spoor gevonden. Een schildpad is in de nacht het strand op beklommen en is daarna gelijk terug het water in gegaan. We hopen dat ze eerdaags terug komt en probeert eieren te leggen.

In de middag heb ik het gereedschap moeten sorteren en moeten op bergen in de gereedschapstent en heb daarna heel de dag op het strand gelegen en gezwommen.