Dag 7: Verjaardag voorbereiden en assisteren - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 7: Verjaardag voorbereiden en assisteren - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 7: Verjaardag voorbereiden en assisteren

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

20 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag stond ik heel de dag in de PA ( public awareness). In de ochtend stond ik met Taylor ( Canada) en Rosane (Zweden) aan de informatie tafel in "The white Palace". Het was best een goede ochtend en we hadden best veel opgehaald ( 60 euro ofzo).

Dit was nog niet eens het leukste van de dag want in de middag na mijn "middagslaapje" zijn Luc en ik opzoek gegaan naar een cadeautje voor Jelle. Deze was de volgende dag jarig en we wilden hem wel wat geven. Hij had aan ons een basketbal gevraagd want hij had een basketbal veld gevonden en wilde hier graag spelen. Luc en ik gingen dus alle kraampjes in de winkel straat hier in buurt langs opzoek naar een fatsoenlijke basketbal.

toen we er eentje hadden gevonden die niet helemaal zacht was van de hitte hebben we deze meegenomen en verstopt in de tent.

In de avond ging ik samen met Luc terug naar "The white Palace" om hier achter de informatie tafel te staan en de PA leader te assisteren met haar presentatie.

Toen we in de avond terug kwamen, is Luc tot 00:00 uur opgebleven om voor Jelle te zingen en shotjes te nemen. Ik was helaas misselijk geworden en ben op tijd naar bed gegaan en heb het geen middernacht zien worden.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 5656

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: