Dag 11: Presentatie nummer twee en beachtraining - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu Dag 11: Presentatie nummer twee en beachtraining - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Yara Weert - WaarBenJij.nu

Dag 11: Presentatie nummer twee en beachtraining

Door: Yara van Weert

Blijf op de hoogte en volg Yara

24 Mei 2015 | Griekenland, Rethimnon

Vandaag was het niet zon hele goede start van de dag. Anna had gezegd dat we in de ochtend vrij zouden zijn maar we werden om 08:30 wakker geroepen of we toch een dienst wilde doen ( Jelle, Adriënne, Taylor en ik).

Dit was niet zon goede start, we zijn op de fiets naar het oude gedeelte van de stad gegaan waar ons informatie punt zou staan. We stonden met een plastic bouwwerkje onder een Amstel parasol.

Niemand wilde met ons praten en na dat het een uur duurde voor we alles hadden opgezet vond ik het erg zonde van mijn tijd.

Toen we terug kwamen op het kamp hebben we geluncht en daarna een serieus gesprek gehad met de teamleiders. Zij vonden het slechter gaan de laatste dagen en waren er een beetje klaar mee. Nu voelde het wel of alles onze schuld was terwijl zij ook voor chaos zorgde heb ik toch even mijn mondje opengetrokken en ook gezegd wat ik er van vond.

Na dit gesprek was de sfeer wel iets verbeterd en hadden we beach training. Hier leerde we hoe je de tracks van schildpadden kon herkennen en hoe je de eieren moest uitgraven en zoeken.

Dit was erg leuk, eindelijk wat echt veld werk.

Hierna ben ik bloggen gaan schrijven, presentatie voorbereiden voor vanavond op de camping en mijn trainingsschema naar de coach aan het sturen en de jongens zijn gaan basketballen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Welkom op mijn waarbenjij.nu. Ik ben Yara van Weert, ik studeer Wildife management and research aan de Groene Campus in Helmond. Ik ga voor mijn stage naar het buitenland en via dit profiel kun je dan ook mijn aankomende avonturen mee lezen!!

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5658

Voorgaande reizen:

14 Mei 2015 - 10 Juli 2015

Mijn stage in Rethimnon, Kreta

Landen bezocht: